Wszystkie artykuły

Śledź aktywności na kontrahencie

Śledź, przeglądaj i analizuj każdą aktywność związaną z kontrahentem Twojej firmy. Historia wszystkich interakcji, takich jak notatki własne , telefony , wymienione e-maile czy spotkania , będą widoczne na panelu kontrahenta. Dzięki temu będziesz mieć stały dostęp do wszystkich informacji, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów oraz dostosować ofertę do ich indywidualnych wymagań.

Jak dodać aktywność

Możesz dodać nieograniczoną liczbę aktywności na kontrahencie. W celu zachowania porządku na tablicy wszystkie działania zostaną ułożone chronologiczne, tak abyś z łatwością mógł prześledzić każdą dodaną aktywność.

Śledź aktywności na kontrahencie - Dodawanie aktywności

Jeśli Twoja notatka jest szczególnie ważna, skorzystaj z funkcji przypięcia , którą znajdziesz klikając na ikonkę na wybranej aktywności. Każda przypięta notatka będzie zawsze widoczna na samej górze listy aktywności.

Korespondencja mailowa z kontrahentem

Śledź korespondencję mailową z kontrahentem oraz dodawaj do niej swoje notatki, by ułatwić pracę sobie i osobom z nim współpracującym. Skonfiguruj skrzynkę pocztową, aby wiadomości e-mail były automatycznie podpinane pod odpowiednich kontrahentów i były widoczne jako notatki e-mail. Dzięki temu usprawnisz proces wymiany informacji z klientami, a cała zebrana korespondencja będzie dostępna w jednym miejscu.

Śledź aktywności na kontrahencie  - Zakładka z notatkami e-mail
Widok aktywności typu e-mail na kontrahencie
  1. Kontrahenci
  2. Panel wybranego kontrahenta
  3. Zakładka z notatkami e-mail
  4. Wiadomości e-mail jako notatki na kontrahencie
Możesz także sprawnie i szybko zarządzać korespondencją z kontaktami. Skorzystaj z funkcji przypięcia wszystkich wiadomości e-mail kontaktu do kontrahenta, a jednym kliknięciem połączysz całą powiązaną ze sobą korespondencję w jednym miejscu. W tym celu przejdź do podglądu wybranego kontaktu, a w polu Kontrahenci pod ikonką znajdziesz tę opcję.

Dostosuj aktywności do swoich potrzeb

Dzięki notatkom możesz streścić opis wszystkich zdarzeń związanych z kontrahentem korzystając z różnych typów notatek, dotyczących m.in. negocjacji, windykacji, umowy czy reklamacji, które możesz dodawać z poziomu ustawień systemowych. Zanotuj też najważniejsze informacje związane z rozmową telefoniczną z klientem, jak i przebiegiem spotkania, abyś zachował ciągłość korespondecji. Dostosuj rodzaj aktywnoścido formy kontaktu z kontrahentem, aby efektywnie budować współpracę.

Śledź aktywności na kontrahencie - Lista z różnymi typami notatek

Aktywności są przydzielone do odpowiednich zakładek w zależności od ich rodzaju. Możesz skorzystać również z dostępnych filtrów i wyszukiwarki, co pozwoli Ci jeszcze sprawniej się wśród nich poruszać i szybko odszukać wszystkie potrzebne informacje.
Przejdź do