Wszystkie artykuły

Wysyłanie i odbieranie wiadomości

Dzięki integracji skrzynki pocztowej możesz wysyłać i odbierać wiadomości bezpośrednio w systemie, co ułatwi Ci zarządzanie komunikacją z klientami. Wiadomości przychodzące i wychodzące są automatycznie przypinane do odpowiednich kontrahentów, co pozwoli na śledzenie przepływu informacji i ułatwi koordynację działań w Twoim zespole.

Wyślij pierwszą wiadomość e-mail

Wysyłaj wiadomości e-mail do jednego lub wielu kontrahentów jednocześnie, wykorzystując szablony i szkice lub tworząc wiadomości samodzielnie. Możesz to zrobić z wielu miejsc w systemie: bezpośrednio w module Poczty , dzięki paskowi szybkiego dostępu lub z poziomu kontrahenta , kontaktu czy szansy sprzedaży . Klikając w adres e-mail, zostaniesz od razu przekierowany do okna z nową wiadomością. Pozwoli Ci to lepiej zarządzać czasem i usprawnić swoją pracę.

Połączenie przez IMAP - Wysłanie wiadomości e-mail
Aby wysłać wiadomość e-mail:
  1. Przejdź do Modułu Poczta.
  2. Kliknij na ikonkę Utwórz nowy e-mail .
  3. Wpisz e-mail odbiorcy w polu DO.
  4. Uzupełnij Tytuł wiadomości i jej treść.
  5. Kliknij przycisk Wyślij.
Każdą wysyłkę wiadomości e-mail możesz cofnąć. Po wysłaniu wiadomości, w prawym dolnym rogu pojawi się komunikat, który będzie widoczny przez 5 sekund. W tym czasie będziesz miał możliwość anulować wysłanie wiadomości, dzięki przyciskowi Cofnij widocznemu w treści komunikatu. Po anulowaniu wysyłki ponownie zostanie otwarte okno tworzenia wiadomości, gdzie będziesz mógł ją edytować lub całkowicie zrezygnować z wysyłania.

Powiązanie wiadomości z kontrahentem i kontaktem

Dzięki funkcji integracji dostępnej w ustawieniach skrzynek pocztowych, wszystkie wiadomości mogą być automatycznie podpinane do danego kontrahenta na podstawie jego adresu e-mail lub adresów email kontaktów, które są z nim powiązane. W ten sposób zachowasz ciągłość informacji, która ułatwi budowanie relacji z kontrahentem .

Wysyłanie i odbieranie wiadomości - Automatycznie powiąż maile z kontrahentem
Aby włączyć lub wyłączyć automatyczne powiązywanie wiadomości z kontrahentem:
  1. Przejdź do Modułu Poczta.
  2. Kliknij na ikonkę , a następnie Ustawienia .
  3. Przejdź do zakładki Integracja.
  4. Kliknij na przełącznik w polu Automatycznie powiąż maile z kontrahentem.
Pamiętaj, że każda zmiana związana z automatycznym powiązaniem e-maili z kontrahentem nie działa wstecz. Oznacza to, że wyłączenie tej funkcji nie odepnie powiązanych dotychczas wiadomości e-mail od kontahenta, a jej włączenie nie podepnie korespondecji prowadzonej w czasie, gdy była nieaktywna. Dlatego zaleca się, aby funkcja była włączona, dzięki temu nie pominiesz istotnych informacji związanych z kontrahentem .
Przejdź do