Wszystkie artykuły

Kontakt i kontrahent

Kontakty są ważnym źródłem informacji o osobach, które weszły w interakcje z Twoją firmą, takich jak kontrahenci lub osoby je reprezentujące. Osoba kontaktowa jest powiązana między Twoją organizacją, a potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami. Zdobywaj nowe kontakty, aby docierać do kontrahentów i budować z nimi trwałą współpracę.

Jak dodać kontakt

Wprowadź do bazy danych informacje o osobie - kontakcie , z którą Twoja firma nawiązała lub planuje nawiązać współpracę. Wypełnij formularz, aby pozyskane z niego dane mogły zostać wykorzystane do prowadzenia kampanii marketingowych, realizacji zamówień lub innych celów związanych z obsługą klienta.

Kontakt i kontrahent - Jak dodać kontakt

Jeżeli przypiszesz do kontaktu adres e-mail, który obejmuje domenę kontrahenta istniejącą w systemie to kontakt ten zostanie automatycznie przypisany do tego kontrahenta.

Jak dodać kontrahenta

Stwórz profil i dodaj wszystkie niezbędne informacje o kontrahencie współpracującym z Twoją firmą, aby monitorować przebieg współpracy oraz mieć stały podgląd wszystkich aktywności z nią związanych. W tym miejscu możesz prowadzić wiele działań obejmujących zbieranie danych o kontaktach , przypisywanie zadań i projektów , monitorowanie historii interakcji z kontrahentem, a także dodawanie informacji o sprzedanej usłudze czy o nowym zamówieniu . Dzięki temu możliwe jest prowadzenie kompleksowej obsługi klientów w jednym miejscu, co zwiększa efektywność pracy i pozytywnie wpływa na wyniki biznesowe.

Kontakt i kontrahent - Jak dodać kontrahenta

Po wpisaniu numeru NIP lub domeny system automatycznie pobierze dostępne dane dotyczące kontrahenta.

Efektywne działania na kontrahentach i kontaktach

  • Jeśli posiadasz kontrahenta, który jest jednocześnie Twoim partnerem biznesowym, klientem i dostawcą, możesz go wprowadzić do systemu trzykrotnie, za każdym razem pod innym typem, ale z tym samym numerem NIP. Taki podział umożliwia klarowne rozmieszczenie informacji z nim związanych oraz ułatwia zarządzanie dostępem do tych danych na podstawie roli użytkownika. To proste, wydajne rozwiązanie dla złożonych relacji biznesowych.
  • Twórz aliasy dla kontrahentów, czyli ich skrótowe i niepowtarzalne nazwy, aby ułatwić ich wyszukiwanie i usprawnić proces wewnętrznej komunikacji w firmie.
  • Na widoku kontaktów i kontrahentów znajdziesz dwie zakładki: moje kontakty / moi kontrahenci , czyli tylko te osoby lub organizacje, których jesteś opiekunem oraz wszystkie kontakty / wszyscy kontrahenci , a więc wszyscy w systemie, do których masz dostęp . Pozwoli Ci to na sprawniejsze poruszanie się wśród wielu danych i lepsze zarządzanie nimi.
  • Ułatw sobie pracę sortując i filtrując kontakty oraz kontrahentów. W ten sposób szybko wyszukasz informacje, których potrzebujesz. Korzystaj z funkcji sortowania dostępnej w nagłówku tabeli i odszukuj dane dzięki zaawansowanym filtrom, abyś pracował efektywniej.
  • Organizuj listę swoich kontaktów i kontrahentów poprzez dostosowywanie widoczności danych w tabeli. Część informacji o nich będzie widoczna od razu, a niektóre z nich są domyślnie ukryte. Dodawaj nowelub ukryj niepotrzebne dane w zależności od swoich potrzeb i preferencji, aby lista Twoich kontaktów i kontrahentów stała się bardziej przejrzysta i czytelna.
  • Wprowadzenie do systemu danych o kontrahencie i zarządzanie nimi zwiększa szanse na nawiązanie współpracy poprzez dostęp do ważnych informacji o nim, które są zgromadzone w jednym miejscu. Taka baza danych zawiera nie tylko całą historię aktywności i interakcji z kontrahentem, ale także wszystkie zadania , kontakty , projekty czy szanse sprzedaży , które zostały z nim powiązane.
Przejdź do