Wszystkie artykuły

Moduły MUSCRM

Architektura MUSCRM oparta jest na modułach, co umożliwia tworzenie spersonalizowanego systemu, który idealnie spełnia potrzeby i wymagania Twojej firmy. Moduły zapewniają dużą elastyczność i łatwe dostosowywanie aplikacji do zmieniających się potrzeb biznesowych. Każdy z dostępnych modułów ma określone cele biznesowe, których realizacja jest głównym przeznaczeniem. Istnieje możliwość niezależnego zarządzania dostępem do poszczególnych modułów, umożliwiając przypisanie ich tylko tym użytkownikom, którzy ich potrzebują.

Moduł System

To centrum zarządzania ustawieniami i elementami systemu oraz użytkownikami, gromadzące wszystkie informacje, które ich dotyczą. Ustawienia modułów pozwalają na dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb i wymagań Twojej firmy, dzięki konfiguracji i automatyzacji procesów. Moduł System jest zarezerwowany dla Administratora Systemu i Użytkowników, w którym tylko oni mogą dokonywać zmian.

Dostępne moduły - Moduł System
Widok dla Modułu System:
  1. Moduł System
  2. Użytkownicy
  3. Ustawienia
  4. Widok tabeli z użytkownikami
W tym miejscu możesz zarządzać podstawowymi ustawieniami dotyczącymi Twojej firmy, takie jak logo, bezpieczeństwo czy ustalać czas pracy i dni wolne. Moduł ten umożliwia również dodawanie nowych użytkowników do systemu, a także zarządzanie ich danymi i uprawnieniami.

Moduł Zadania

Moduł zadań jest podstawowym modułem, który można powiązać z innymi elementami w systemie. To także narzędzie, które zapewni sprawną i efektywną współpracę w Twojej firmie. Wpływa na polepszenie komunikacji wewnętrznej między współpracownikami, a także ułatwia organizację pracy na co dzień.

Dostępne moduły - Moduł Zadania
Widok dla Modułu Zadania:
  1. Moduł Zadania
  2. Widoki dla zadań
  3. Lider
  4. Funkcje dla widoku zadań
  5. Widok tabeli z zadaniami
W ustawieniach dla modułu zadań można zarządzać statusami dla zadań oraz tagami. Oznacza to, że będziesz mógł zdefiniować etapy realizacji zadań i je skategoryzować, aby ułatwić pracę sobie i swoim współpracownikom.

Moduł CRM

Moduł CRM służy do zarządzania relacjami z klientami. Moduł ten składa się z dwóch głównych części: Kontaktów i Kontrahentów. Pozwala na zbieranie informacji o potencjalnych i obecnych kontrahentach, a także przechowuje archiwalne dane. Dzięki temu można lepiej zrozumieć ich potrzeby, co pozwala na sprawne oraz efektywne budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z nimi.

Dostępne moduły - Moduł CRM
Widok dla Modułu CRM:
  1. Moduł CRM
  2. Kontrahenci
  3. Kontakty
  4. Widok tabeli z kontrahentami
  5. Funkcje dla tabeli z kontrahentami
W ustawieniach dla tego modułu masz możliwość zarządzania elementami kontrahenta, typami notatek, katalogiem usług swojej firmy oraz zamówieniami. Pamiętaj, że dobrze zdefiniowane elementy wpłyną na efektywność pracy w Twojej firmie.

Moduł DMS

DMS umożliwia zarządzanie dokumentami związanymi z kontrahentami w firmie. Dzięki niemu można bezpiecznie przechowywać i organizować dokumenty dla każdego kontrahenta oraz przetwarzać je w firmie, aby usprawnić swoją pracę.

Dostępne moduły - Moduł DMS
Widok dla Modułu DMS:
  1. Panel ze strukturą folderów
  2. Ścieżka nawigacyjna folderów
  3. Widok tabeli z plikami
  4. Funkcje dla dokumentów
  5. Panel edycji folderu
W celu lepszej identyfikacji plików i posiadania aktualnych informacji na ich temat przypisuj statusy i typy dokumentów, które możesz zdefiniować w ustawieniach> dla modułu.

Moduł Szanse Sprzedaży

Szanse sprzedaży to jeden z kluczowych elementów systemu. Pozwala na planowanie, kontrolowanie i optymalizowanie działań sprzedażowych. Wpływa przez to na poprawę strategii sprzedaży i pomaga określić prawdopodobieństwo finalizacji transakcji.

Dostępne moduły - Moduł Szanse sprzedaży
Widok dla Modułu Szans sprzedaży:
  1. Moduł Szanse sprzedaży
  2. Widoki dla szans sprzedaży
  3. Lider
  4. Lejek sprzedażowy
  5. Widok kanban dla szans sprzedaży
  6. Funkcje dla widoku z szansami sprzedaży
W celu usprawnienia cyklu sprzedaży w Twojej firmie, dobieraj do niego odpowiednie działania sprzedażowe – stwórz własny lejek sprzedaży, który możesz skonfigurować w ustawieniach modułu.

Moduł Projekty

To miejsce, w którym zaplanujesz i sfinalizujesz swoje projekty, a dzięki możliwości podziału zadań w Twoim zespole praca staje się bardziej efektywna i zadania są wykonywane zgodnie z planem. Korzystanie z modułu Projekty pozwala na lepsze wykorzystanie zasobów, przekłada się na większą produktywność i skuteczność działań w firmie.

Dostępne moduły - Moduł Projekty
Widok dla Modułu Projekty:
  1. Moduł Projekty
  2. Widoki dla projektów
  3. Lider
  4. Widok tabeli z projektami
  5. Funkcje dla widoku projektów
Śledź postęp swoich projektów dzięki statusom, które możesz definiować oraz edytować w ustawieniach dla modułu.

Moduł Poczta

Kontaktuj się z klientami poprzez własną skrzynkę pocztową. Wystarczy, że skonfigurujesz ją odpowiednio i podłączysz do systemu. Dzięki synchronizacji poczty zachowana zostaje korespondencja z kontrahentem na jego profilu, co zapewnia niezbędny przepływ informacji w firmie.

Dostępne moduły - Moduł Poczta
Widok dla Modułu Poczta:
  1. Moduł Poczta
  2. Panel z folderami
  3. Utwórz nowy e-mail
  4. Synchronizuj skrzynkę pocztową
  5. Ustawenia skrzynki pocztowej
  6. Widok listy z wiadomościami e-mail
  7. Funkcje dla widoku wiadomości e-mail
Przejdź do ustawień dla tego modułu, aby zarządzać skrzynkami e-mai i dostępami do nich, konfigurować stopki lub tworzyć listę wykluczonych adresów e-mail. Poprawna konfiguracja Poczty jest jej ważnym elementem.
Przejdź do